اطلاعیه



دوستان محترمی که درس افکار عمومی و اصول روابط عمومی با بنده داشتند:

به اطلاع می رسانم کلاس ها به علت تعداد کم دانشجویان ادغام و دانشجویان محترم این درس ها با اساتید دیگری این درس ها را خواهند داشت



از آشنایی با همه شما عزیزان خوشحال شدم


نظرات 4 + ارسال نظر
پگاه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 09:19

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی

نوروز مبارک

narges سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 09:56

سلام استاد عزیز
حیف شد ما به شما عادت کرده بودیم یعنی به نحوه تدریس شما آشنا شده بودیم.


سلام
عیب نداره ایشالا ترم بعد

مجتبی سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 09:39

سلام استاد وقت بخیر
می خواستم بابت کلاس دیروز از طرف بچه هایی که نظم کلاسو بهم زدن معذرت خواهی کنم.من که واقعا اعصابم خرد شده بود میخواستم ترک کلاس کنم. خدا کمکتون کنه از دست کسایی که به خودشونم ارزش قایل نیستن چه برسه به استاد و همکلاسیاشون...!

مجتبی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 09:30

سلام استاد. وقتی این خبرو رو سایت دانشگاه دیدم ناراحت شدم حیف شد کاش این درس هم با شما بودیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.